Menu

pattern recognition

inżynieria memetyczna

100 dni bloggera

100. Po prostu pisz

mrwisniewski

Dzień setny. Na koniec pani kominkowa daje zen-radę: żeby pisać, pisz. Co pani nie powie! Dziękuję! No i tyle. No właśnie, co teraz? Co zrobię, gdy już nie prowadzi mnie za rękę codzienna rutyna, focia, nocia, focia, nocia? Czy mogę sobie od tak po p... więcej

99. Podziel się obsesjami

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty dziewiąty. Lekko obsesyjne ( OBSESJA ) wpisy są zdecydowanie bardziej wyraziste niż umieszczane tu i ówdzie bezbarwne wzmianki, twierdzi pani kominkowa. Za przykład podaje kolesia, który postanowił dokumentować wszystko, co ze... więcej

98. Ponarzekaj

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty ósmy. 90 dni terapii na nic; po ambitnej próbie wprowadzenia paradygmatu pozytywnego myślenia pani kominkowa przyznaje, że wkurzanie się jest spoko. ten jej przykład z kotem już gdzieś czytałem Co teraz? Nie umiem się złościć ... więcej

97. Wyjdź z domu

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty siódmy. Wyjdź z domu i tam szukaj blogoinspiracji, rzecze pani kominkowa. Wyszedłem z domu przedwczoraj. Ulice były puste, place wyludnione, parkingi - pełne wiatru i słońca. Gdzie się wszyscy podziali? Nie znam się na kulturz... więcej

96. Miej uszy otwarte

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty szósty. Podsłuchuj i zapisuj, radzi pani kominkowa. Kiedyś konkurs na bloga roku wygrał (albo wszedł do finału) blogasek z historiami pacjentów jakiejś placówki; strasznie mnie to zniesmaczyło; kraść komuś narrację, kiedy czas... więcej

95. Przejrzyj stare pliki

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty piąty. Dawno pani kominkowa nie radziła grzebać w śmietnisku dni minionych, a tu taki callback na ostatniej prostej. Podłączyłem dysk, zajrzałem do katalogu Moje Dokumenty, i cóż tam znalazłem -- zaczęte opowiadanie "Strollowa... więcej

94. Przywołaj bratnie dusze

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty czwarty. Jeśli twój blog dotyczy konkretnego tematu, postara się skupić wokół niego grupę związanych z nim ludzi, radzi pani kominkowa, a ja oddaję się rzewnym przemyśleniom. W przeciwieństwie do kilku znajomych blogów nie mia... więcej

93. Podziel się czymś zabawnym

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty trzeci. Coś zabawnego, pani kominkowa? Mam opowiedzieć? Hm. Cow-orker dziś przychodzi i co ma na sobie? Maskę konia! Haha, ale śmieszne. Chciałbym mieć maskę konia, sigh. Dał mi przymierzyć i teraz śmierdzę gumą.

92. Rozejrzyj się uważnie

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty drugi. Pani kominkowa poleca zabawę w " I spy "; widzę i opisuję, bo nie mam o czym blogować, więc jakiś koleś robi sobie rozpoznanie literek w przedmiotach różnych i skleca z tego alfabet (nie działa mi ta jego strona). I s... więcej

91. Pobaw się w detektywa

mrwisniewski

Dzień dziewięćdziesiąty pierwszy. Obserwuj ludzi, radzi pani kominkowa, a potem pisz o nich banialuki w internecie. Cwana gapa, sztuk dwie, sierotki takie, zagubione; ostatnia prosta przed emeryturą, małżeństwo od trzydziestu pięciu lat, dwójka dziec... więcej

© pattern recognition
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci